Skontaktuj się z nami!   +48 511 991 135

Tatuaż za cheesburgera


Na fali popularności tatuażu po raz kolejny w Polsce ktoś sięga po tę tematykę w celu promocji swojej marki (wcześniej przy okazji oglądalności programu “Miami Ink” promowała się jakaś sieć kablowa). Tym razem tatuaż wykorzystał Burger King. Sama firma? Cóż… Ani tam nie jadamy, ani nie zachęcamy, aby z nich korzystać. Ale same nagrody, które firma proponuje swoim klientom, są dość ciekawe. Można wygrać vouchery na tatuaże w wybranych studiach oraz wejściówki na Heinekena.

Firma podzieliła kampanię “Nakarm bestię w sobie” na promocję i konkurs. W części promocyjnej sieć oferuje powiększenie zestawu przy zamówieniu. Aby dostać większą porcję, trzeba tylko (lub aż) zaryczeć jak bestia lub pokazać swój tatuaż.

Kolejna część konkursu skierowana jest do użytkowników Facebooka. Na profilu Burger Kinga będzie można dodawać zdjęcia swoich tatuaży. Prace będą oceniane przez innych użytkowników, a właściciele najlepszych (pierwsza 10) dostaną zaproszenia na tegoroczną odsłonę Heineken Open’n Festival.

Jednak najważniejszą nagrodą są vouchery (10 sztuk) na tatuaż o wartości 1500 zł. Kupon będzie można zrealizować w jednym ze studiów biorących udział w kampanii. Warto spróbować, bo studia są dobre: Black Death z Wrocławia, Szerytattoo z Warszawy, Kult z Krakowa, Art-Line z Poznania oraz Scarllet Studio z Bydgoszczy. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy wejść na stronę www.nakarmbestie.com.pl, wypełnić formularz i załączyć zdjęcie, które będzie odpowiedzią na zadanie konkursowe: “Pokaż, jaką bestią jesteś?”. Zwycięzcę wyłoni specjalnie powołane w tym celu jury.

Kampania trwa od 2 marca do 11 czerwca.

Losowe zdjęcia

berlin_tattoo_convention_2009_20091211_1495669604 tattoo_konwent_gdask_2010_20100814_1457660032 stigma_11_20130523_1066433497 in_other_climes_20111031_2044597559 last_believer_20110925_1180044486 walls_of_jericho_persistence_tour_drezno_2009_20091209_1045950722 in_other_climes_20090729_1437925178 46473228_1980893178625671_7400645224181006336_n 513