Skontaktuj się z nami!       Studio, Sklep: 534 797 224, 511 991 135     

Wytwórnia, Portal: 692 703 463 

Jak można umówić się na konsultacje i na wykonanie tatuażu?


Konsultację i umawianie się na termin wykonania tatuażu odbywają się zarówno w studiu, jak i drogą telefoniczną, mailową lub przez Facebooka. Można po prostu przyjść do studia w godzinach jego otwarcia, zadzwonić lub napisać na maila lub przez Facebooka studia.

Jeśli nie zdążymy odebrać telefonu, staramy się oddzwaniać. Czasem jednak, ze względu na duże zainteresowanie, zdarza nam się przeoczyć jakiś numer. Jeżeli tak się zdarzy, prosimy o ponowny kontakt.
 
Kiedy już omówimy wzór i ustalimy termin, konieczne jest wpłacenie zadatku osobiście lub na konto, w terminie maksymalnie 5 dni po rezerwacji (chyba, że uzgodnimy inaczej). Wpłata zadatku potwierdza rezerwację terminu. Jeśli wpłaty nie ma w określonym terminie, usuwamy zapisaną osobę z kalendarza.

Zadatek doliczamy do ogólnej sumy tatuażu. Termin można przesunąć najpóźniej przed upływem 48 godzin od wyznaczonej wizyty, wtedy zadatek przechodzi na nowy termin. Jeżeli przekładasz po upływie 48 godzin zadatek przepada i pokrywa straty wynikające ze zmiany harmonogramu pracy studia. W przypadku całkowitej rezygnacji, zadatek nie podlega zwrotowi.